+Follow
Bubble Glitters
geramm kutt ~~ ★
Tuesday 4 December 2012, 10:00 , 0 Bubbles
hye gaiss , sumpah saki hati kut lepas stalkers facebook ,bila ada budak perempuan takap dia jealous tengok aku dengan mr~tut  .aku pun malas nak sakitkan hati mane pihak , aku pun hantar text dekat dia yang aku taknak dia ganggu life aku lagi aku taknak jadi perosak antara dengan kau dan dia , mr~tut kau jangan nak fikir perasaan aku kau just go on with her dia lebih berhak untuk memiliki hati kau , dia lebih mengenali isi hatikau dari aku , aku pun baru jea kenal kau tak layak untuk memiliki hatikau , aku tak pernah ada simpan rase pun dekat kau sebab aku tahu ada insan yang lebih menyayangimu

Untuk gadis jangan fikir buruk pasal aku , aku , taknak pun dekat dia , sebab aku tahu dia sayangkan engkau , kalau kau still nak fikir just move on , aku tak heran kalau kau nak benci aku sekali pun , sebab aku tahu aku tak salah dalam hal nii .


Aku pun belum puas  nak nikmati hidup single . so mr~tut go back to her 


         
<--Older Post | Newer Post-->