+Follow
Bubble Glitters
MISS THIS MOMENT :) ★
Sunday 9 December 2012, 02:13 , 0 Bubbles
Haiyys waveing hand sikit ~act aku nak cerita tadi aku balik negeri sembilan  then meet my family lame kut tak jumpe diorang tadi mase blik mama ajak pege rumah kenduri then aku pun tukar baju , time on the way pergi mama takap laa satu family demam aku pun  gelak laa . taht means diorang rindukan aku terharu sekejap weyhhh . then mama cerita laaa mam demam sampai takboleh nak bangun  . umm sedih kutt then aku pun tanye so sape yang masak dekat rumah then mama takap . ! ! ALONG hahahahah gelak memang bersepah laa bila dengar abang aku yang macam harimau tuu masak dude , haha even dia macam mane pun perangai dia aku sayang dia laa , dia laa abang yang bertanggungjawab dekat adik - beradik dia , sumpah memang seronok dapat abang macam  kau .

HAHA . Continued cerita mam kayys , aku pun tanya laa mama macam boleh demam then mama takap semalam mama pergi main futsal + jogging aku pun gelak laaa . My aunty takap patut laa demam padang futsal tuu pun terkejut tengok awak pergi main futsal kami satu family gelak hahaha .


AKU RINDU NAK GELAK BESAR LAGI DENGAN FAMILY






                                           SINCERELY : EISHAAA :p
<--Older Post | Newer Post-->