+Follow
Bubble Glitters
'm happy friends with you . ★
Monday 3 December 2012, 22:23 , 0 Bubbles
asslamulaikum , saya nur arisya amera , aku ada kawan baik  aku sayng sangat dekat dia sebab dia sangat memahami aku kalau aku sedeh dia selalu ada dengan aku even aku suke sakitkan hati dia tapi dia still nak friends dengan aku . jujur aku memang selalu buat dia nangis then aku tahu nak pujuk dia pulak , seriously aku me3mang tak tahu nak pujuk orang aku tak tahu kenape bagi aku tak perlu nak nak bermanja sangat laa kut . grhhh , even aku selalu buat dia marah tapi bile aku buat lawak confirm dia gelak tak berhenti doe . aku sayang kau demokks . aku story pasal dia tapi aku tak intro name dia haha. aku nama dia . aida athirah 


Aida Athirah aku sayang kau laa . seriously aku memang sedih tengok dia kut , tah ape arrk leleki sekarang kawan kau ni perfect ku comel , baik hati tapi lelaki suke gamekan dia . kesian kut but now aku tau happy without boys , no boys , no cry ,no mercy okea .



okea , setakat ini sajje aku nak cier pasal dia ,. ilovesyou sayanggg
<--Older Post | Newer Post-->