+Follow
Bubble Glitters
EVERYTHING ABOUT YOU . ★
Monday 10 December 2012, 20:43 , 0 Bubbles
hye gaiss ingat semalam nak update pasal kau tapi lupe laa , now hari nii bagun awal sangat so ada laa mase nak cerita pasal kau act saya nak cerita pasal mrs ted * semalam dia text aku di tanye aku , aku dah taknak text dia lagi kea then kesian dekat dia aku pun rep laa aku cakap bukan taknak just aku busy sikit laa sorry tau then kami pun texting laa macam biase tengah syok texting dia tanye aku * kau nak couple balik tak dengan aku then aku pun hanye berdiam diri sebenarnye terkejut * kunyah batu hahah aku pun takap laa aku bagi aku solat istikarah minta pentujuk mana laa tahu kalau tuhan nak bagi aku superman barukan haha

then dia pun text aku balik aku balik dia takap dia sanggup tunggu jawapan dari aku act aku taknak dia tunggu aku taknak dia terlalu mengahrapkan aku because dekat luar sane ramai lagi kut yang menunggu dia sebab dia kan supermarket laa .

keesokan hari nyaa pagi laa lagi dia dah tanye aku dah ada jawapan ke belum aku pun jawab laa yang aku belum solat istikarah + tanye my bestie about u , tahen dia takap pege laa tanye mber aku aku cakap laa percintaan harus perngorbanan aku harap kau bersabar dengan jawapan aku disebabkan kesian dengan dia kau pun texting my friends then aku pun cerita dekat mber aku macam mane adakah aku nak terima kea macam mane

then mber aku takap aku tak kesah kau nak dengan dia kea tak asalkan kau bahgia aku pun cakap laa dekat member aku yang hati cakap taknak tapi otak cakap nak* so readers tolong aku boleh . mber aku bagi laa macam cadangan hanya satu jea yang maksud di akal member aku cakap jangan buat keputusan terburu laa FRIENDS IS BETTER MOKKS .

betol cakap mber aku yang aku tak perlu nak buru rights kita sepatutnya kenal dulu isi hati dia macam mane so kau pun nak friends dulu dengan kau oke . sekarang sambung pasal dia lame jugak laa dia tak contact aku aku pun tak terlalu mengharp untuk dia contact aku pun malas nak contact dia nanti nampak macam aku yang trhegeh kan titbe fune aku bunyi sigh dia hantar text *jom otp aku pun chicken dance laa haha

time kitorang otp dia tanye pasal soalan hari tuu aku ingat kau dah lupe rupanye mane boleh lupa bende yang aku tunggukan then aku jawab laa ap yang ada dalam pale otak time , terus senyum lebar dia even aku tak nampak haha oke cukup pasal dia disini sajjo










                                                      SINCERELY EISHAAAAAAA :)
<--Older Post | Newer Post-->