+Follow
Bubble Glitters
excited nak masuk form 4 ★
Monday 10 December 2012, 04:57 , 0 Bubbles
hye gaisss , act aku nak cerita tadi aku bace buku sejarah form 4 kut seriously aku excited nak masuk form 4 laa tak sabar nak tunggu result keluar waihh , tah bila result nak keluar aku pun pelik time result upsr senang jea keluar time result kami nak berahsia pulak penat laa nak tunggu . padehal takut nak tunggu result lagi bagus tak payah keluar *kunyah batu

umm , sebenarnya aku kurang faham tadi time bace buku sejarah form 4 agak sukar untuk memahaminya even dia ada berkaitan dengan islam tapi bayak yang buat aku confuse laa , even tak faham pun aku bace just nak study awal untuk prepared utuk spm * double what spm . result pmr pun tak keluar dah excited nak spm act tak sabar nak habis sekolah tu yang nak cepat spm lol ~

korang yang nak spm bila nak study weyhh , sighh aku belum nak spm dah excited kutt sape yang taknak habis sekolah awal weyyh ake jelly tengok abang aku semua dah habis sekolah , life tak ad sape nak kacau *bak kata my mom dah besa kan dah boleh feker mane yang buruk huhu ~

okelah aku nak sambung bace buku sejarah excited nak tahu lagi mendalam pasal islam







 


                                                       sincerely [ eishaaaaaaaa .








                                     


















<--Older Post | Newer Post-->